Support & driftinfo

Gå till nästa section
Kundtjänst

Problem med tjänst

Vid problem med någon av dina tjänster kontaktar du alltid i första hand din tjänsteleverantör. De hjälper dig att komma till rätta med problemet och håller i kontakten med Fibra.

Molntjänster

Komma igång

Det är superenkelt att beställa och starta upp med Fibra. Läs mer om hur du enkelt kan beställa och hur du snabbt kan koppla in och komma igång.

Inställningar

Testa din hastighet

Bredbandskollen är ett enkelt sätt för dig att mäta din internethastighet. Är den inte god få du dessutom hjälp att förbättra den.

Installation

Driftinformation

Här nedan hittar du information om planerade och oplanerade avbrott för Fibra. Klicka på kartan och välj vilket område som du vill se avbrottsinformation för.

Gå till nästa section

Driftinformation

Upplever du störningar i nätet men ser ingen information i kartan till höger?
Då ber vi dig att kontakta din tjänsteleverantör för att göra en felanmälan.
 
För att kontakta din tjänsteleverantör så kan du antingen fylla i formuläret nedan eller klicka här för att hitta mer information.

Uppgradering av Strängnäs stadsnät

Sedan 4 maj 2015 underhåller och utvecklar Fibra stadsnätet i Strängnäs. I slutet av 2015 så påbörjade vi en teknisk uppgradering för att stadsnätet i Strängnäs ska bli stabilare, erbjuda större utbud och nå högre kapacitet. Därför kan det förekomma driftstörningar på ditt bredband via Strängnäs stadsnät.

Färgförklaring
Normal tillgänglighet
Planerad störning
Störning
Stor störning
Gå till nästa section